Lycka

Jag älskar att spela gitarr. Jag älskar att sjunga. Jag älskar att umgås med mina absolut närmsta eftersom jag kan vara mig själv då och för att jag inte oroar mig för vad de ska tycka om mig. När jag äter någonting som jag älskar, som choklad t. ex. och  bara njuter, då mår jag inte annat än bra. Jag älskar när det är varmt ute och man bara kan sitta ner och njuta. Jag älskar att lukta på blommor ute i naturen. Jag älskar att komma hem efter en springrunda, för jag vet att jag har gjort något som är bra för mig, fast det kanske var jobbigt när jag väl var ute. Jag älskar när en helt okänd människa hejar på en, bara för att. Jag älskar när man ser någon gå runt på stan och le, eller någon som går runt och dansar fast alla stirrar på den. Som om den skiter fullständigt i om någon tycker att den är dum i huvudet eller inte.

Jag älskar de tillfällen då jag inte bryr mig alls om vad någon tycker om mig.

Vad är lycka för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0