Jag vill vara med i Glee Club!

För ett tag sedan började jag titta på Glee. Jag hade hört så mycket bra om det; alla snackade om hur bra det var och jag började känna mer och mer att jag borde ge det en chans (som den tv-serienörd jag är..!). Så till slut satte jag mig ner framför datorn och streamade det första avsnittet. Och allt positivt jag hört om serien stämde! Redan från första avsnittet var jag fast. Alla bra låtar de gör covers på, de fantastiska rösterna... Och ja, handlingen är underbar också. Den är spännande hela tiden, hur underhållande som helst. Nu under sommarlovet de dagar jag inte haft lika mycket att göra har jag tittat på det 24/7.

Jag får nästan ångest för att jag själv inte är med i Glee Club, haha. För er som inte har sett Glee än, gör det! Ni kommer verkligen inte att ångra er.


Kommentarer
Postat av: elin

sv: aa :)<3



ÄLSKAR GLEE!!!

2011-09-05 @ 15:44:56
URL: http://asunshinelife.blogg.se/
Postat av: Olivia

Håller med dig!!! :D <3

2011-09-18 @ 10:15:06
Postat av: Josäfin :>

ÄÄÄLSKAR glee :D

2011-10-08 @ 15:06:48
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0